به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    انواع بشکه ترافیکی

    با افزایش روزافزون وسایل نقلیه، لزوم استفاده از تجهیزات ترافیکی بیش از گذشته احساس میشود. تجهیزات ترافیکی که به منظور کنترل ترافیک و سرعت یا اطلاع‌رسانی به رانندگان وسایل نقلیه و عابران پیاده، اخطار، افزایش ایمنی راههااستفادهمیشودویکی از عوامل کاهش دهنده تصادفات و سوانح محسوب می‌شود. خرید بشکه ترافیکی به عنوان یکی از این تجهیزات ترافیکی و بعنوان مانعی برای جلوگیری از برخورد خودروها و هدایت آن‌هاانجاممیشود. تولید این محصول ترافیکی در دو نوع با درب و بدون درب صورت میگیرد. بشکه ترافیکی از جنس پلی اتیلن تولید میشود که در برابر نوسانات و ناملایمات جوی بسیار مقاوم است. این محصول مقاومت لازم را در برابر ضربات دارد و به عامل برخورد کننده حداقل صدمه را وارد می‌کند. همچنین از مواد آنتییووی در طراحی و تولید آن به منظور مقاومت در برابر تابش نور آفتاب و جلوگیری از پوسیدگی و رنگ پریدگی استفاده شدهاست.

    استفاده از دو رنگ زرد و آبی کنار هم در این نوع تجهیزات ترافیکی، ایده بسیار مناسبی برای جلب توجه رانندگان از فواصل دور میباشد. علامت موجود روی بشکه زرد ترافیکی به معنای جداشدن جاده از جاده اصلی است که این تصویر باید از وضوح بالایی برخوردار باشد تا رانندگان براحتی آن را مشاهده کنند. در ساخت و تولید این محصول از شبرنگ‌هایی استفاده میشود که قابلیت دید بالایی به رانندگان در تاریکی شب میدهد. در خیلی مواقع داخل بشکه‌راازآبوشنپرمی‌کنند که مقاومت بشکه را بالا برده و در صورت انحراف خودروها از جاده و برخوردشان با این تجهیزات از شدت شتاب آنهاکاستهوصدماتوخساراترابهحداقلبرسد. بشکه‌ایمنی ترافیکی در دو نوع بشکه ترافیکی 85 سانتیمتری و 105 سانتیمتری تولید و عرضه میگردد که ایمن ترافیک کالا با بهترین کیفیت این دو محصول را ارائه میدهد.

    بشکه ترافیکی 85 سانتی متری

    بشکه ترافیکی 85 سانتی متری جهت ایمن سازی راهبندهای عمرانی بسیار مناسب میباشد. این محصول از جنس پلی اتیلن است و در معابر شهری و جهت ایمن سازی محیط کارخانه‌هاوانبارهامورداستفاده قرار میگیرد. بشکه ایمنی با ارتفاع 85 سانتی متر بدون درب و دارای شبرنگ است و قابل نصب در خروجی‌های پرخطر است.

    بشکه ترافیکی 105 سانتی متری

    بشکه ترافیکی 105 سانتی متری ساخته شده از مواد پلی اتیلن فوقالعادهباکیفیت، نمونه دیگری از تجهیزات و جداکننده‌های ترافیکی است. این محصول دارای قابلیت ضربه‌پذیری بالایی است و با پر کردن شن و ماسه یا آب داخل آن مقاومتش چندین برابر میشود. بشکه ترافیکی با ارتفاع 105 سانتی متر در برابر افزایش و کاهش دما بدلیل خاصیت آنتییووی که دارد مقاوم است و نصب و نگهداری آن به آسانیانجام میشود. در بیشتر عملیات عمرانی و در امور راه‌هابهمنظورمشخصکردنمحدوهخطروتعیین مسیر خودروها استفاده میشود.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده و عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی و بشکه های ایمنی است. فروش بی واسطه محصولات از ویژگی های این برند است. برای اطلاع از قیمت بشکه ترافیکی میتوانید با ما تماس بگیرید.

    بشکه ترافیکی

    malihe
    سه شنبه 31 تير 1399 - 15:12
    بازدید : 367

    کله قندی ترافیکی و آشنایی با انواع آن

    کله قندی ترافیکی تهیه شده از مواد پلیمری و لاستیکی است که قابلیت ضربهپذیری تا 20000 مرتبه را دارد. این تجهیزات ترافیکی در برابر ضربه، گرما و سرمای شدید مقاوم بوده و بدلیل مواد آنتییووی بکار رفته در ساخت آنها دچار رنگ پریدگی نمیشود و در شرایط جوی با تابش شدید نور خورشید، اشعه ماورابنفش را به راحتی تحمل میکند. مخروط ایمنی وزن سبکی داشته و حمل و جابجایی آن به سهولت انجام میگیرد. قیمت مخروط ایمنی با توجه به اندازه های تولید شده متفاوت است.

    کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 75 سانتی

    کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 75 سانتی که براساس استانداردهای کیفی جهانی و با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه ساخته شده دارای دو نوع شبرنگ دار و بدون شبرنگ است. این نوع مخروط ترافیکی بسیار مقاوم و انعطافپذیر بوده و بعنوان مانع در مواردی نظیر محل کار کارگران، مقابل مغازه ها،هدایت ترافیک و …استفاده میشود. این مانع ترافیکی را می­توان بصورت موقت هم بر سطح معابر و جاده ­هاقرارداد.

    کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 1 متری

    کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 1 متری ساخته شده از مواد پلیمری پی وی سی و لاستیک، مقاوم و قابل انعطاف است که در حین برخورد وسایل نقلیه آسیبی به خودرو و سرنشینان آن وارد نمیکند. این محصول قابلیت ضربه پذیری تا 20000 مرتبه را دارد و بدلیل وجود مکملهای آنتی یووی و آنتی اکسیدانت در برابر سرما و گرمای شدید و نور خورشید بسیار مقاوم است. از ویژگیهای دیگر این نوع مخروط ترافیکی میتوان به قیمت مناسب آن اشاره کرد.

    کله قندی ترافیکی ژله ­ای

    کله قندی ترافیکی ژلهای با خاصیت ژلهای که دارد در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و پس از برخورد وسایل نقلیه سریع به حالت اولیه خود باز می­گردد. این محصول برای بستن مسیرهای کوچک و تحت تعمیر و جلوی ساختمان هامورداستفادهقرارمیگیرد. کله قندی ترافیکی ژله ای بیشتر برای مواردی که نیاز به استفاده موقت از کله قندی هست، مورد استفاده قرار میگیرد و دارای دو نوع شبرنگداروبدونشبرنگاست.

    کله قندی ترافیکی تاشو

    نمونه­ای از مخروطهای ترافیکی از قابلیت ویژه­ای برخوردار هستند و بصورت تاشو طراحی شده­اندکه در اینصورت حمل و نگهداری آن­هافضای زیادی اشغال نمیکند. این نوع راه بند کله قندی از بدنه­پارچه­ای مقاوم همراه با پلاستیک تولید شده که وجود همین پارچه است که امکان جمع کردن آن را فراهم نمودهاست. درقسمت کف این محصول از یک عدد چراغ ال ای دی قرمز رنگ جهت افزایش نور اطراف مخروط و در نتیجه افزایش قابلیت دید در شب استفاده شده ­است. مخروطترافیکی با این ویژگی را میتوان در صندوق عقب خودرو به همراه داشت

    چگونه کله قندی ترافیکی را نصب کنیم؟

    لازم بذکر است نصب کله قندی ترافیکی و انواع مخروط ترافیکی به آسانی انجام میگیرد و نیاز به نصاب و هزینه ندارد و در خیلی مواقع بدلیل ساختار مخروطی بودن حتی نیازی به نصب نیست و به صورت موقت میتوان بر روی زمین قرار داد.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کنندده انواع کلیه قندی محصولات خود را بدون واسطه در فروشگاه اینترنتی خود به فروش می رساند.

    مخروط ترافیکی

    malihe
    يکشنبه 29 تير 1399 - 19:54
    بازدید : 304

    کاربردهای استوانه ایمنی

    بولاردهای ترافیکی امنیتی از بولاردهای ترافیکی اغلب برای حفظ امنیت ساختمان ها استفاده می شود. گاها تصادفاتی رخ می دهد که طی آن وسیله نقلیه به ساختمان یا مغازه هایی که در کنار خیابان ها قرار دارند برخورد می کند. در اکثر موارد این تصادفات به عمد و با اهداف مخرب انجام می شود و مهاجمان به منظور سرقت از مغازه هایی که اموال ارزشمند در آن نگهداری می شود، این تصادفات را مدیریت می کنند. به منظور جلوگیری از حادثه و سرقت، بسیاری از شرکت های تجاری در اطراف ساختمان های خود استوانه ایمنی نصب می کنند. به این ترتیب که اگر کسی به طور اتفاقی یا عمدی به یک ساختمان برخورد کند، با بولاردهای فولادی با مقاومت بالا روبرو می شود

    بولاردهای کنترل ترافیکی

    استوانه ها علاوه بر امنیت ساختمان ها، برای کنترل ترافیک در سطح شهر نیز استفاده می شوند. خودرو ها روزانه و گاها با سرعت بالا از پارکینگ ها خارج شده یا وارد می شوند. طی این ورود و خروج ترافیکی ایجاد خواهد شد، که در صورت عدم اقدامات کنترل شده، ممکن است در این مکان ها به سرعت بی نظمی شکل بگیرد. در مواردی این بی نظمی ها می توانند خطرناک باشند و حادثه به دنبال داشته باشند.

    برای جلوگیری از ترافیک، صاحبان ساختمان ها می توانند بولاردهای ترافیکی را در ورودی و خروجی پارکینگ ها نصب کنند. همچنین می توان از استوانه ایمنی در اماکن عمومی که معمولا تردد اتومبیل ها زیاد است، مثل فرودگاه ها، پاساژها، بیمارستان ها، مدارس، گیشه دریافت عوارض راه و غیره استفاده کرد. استوانه ایمنی را می توان برای تعیین منطقه های ممنوع مثل خطوط وسایل نقلیه اورژانسی و اضطراری، به کار برد. علاوه بر حفاظت از راننده ها، بولاردهای ترافیکی می توانند برای عابران پیاده در مناطق ترافیکی نیز محیط امن ایجاد کنند.

    زیباسازی شهری با استوانه ایمنی

    همان طور که می دانید از استوانه ایمنی اغلب برای حفاظت و امنیت اموال و ساختمان ها و کنترل ترافیک شهری استفاده می شود. علاوه بر این موارد بولاردهای ترافیکی را می توان برای زیبا سازی شهری نیز به کار برد. جالب است بدانید که بولاردهای فولادی برای طراحی های معماری و زیبا سازی شهری نیز به کار گرفته می شوند. این نوع بولاردها ظاهر براق و جذابی دارند، ضمن آن که در برابر ضربه نیز بسیار مقاوم هستند، زیرا از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی است. این برند با فروش محصولات خود به صورت آنلاین بهترین ها را با قیمت مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می دهد.

    بولارد

    malihe
    يکشنبه 29 تير 1399 - 5:36
    بازدید : 397

    lappset از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات بازی پارکه که شامل تاب و سرسره فلزی و پلی اوتان می شود، می باشد. محصولات این برند بسیار زیبا و خلاقانه است.

    تاب سرسره

    Playworld از برندهای بسیار در زمینه تولید تجهیزات بازی است. از مهمترین تجهیزات بازی تولید شده در این برند تاب سرسره ترکیبی از فلز و پلی اورتان می باشد.

    تاب سرسره

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تاب سرسره فلزی، تاب سرسره پلی اورتان، تاب ویلایی و ... می باشد. این برند تولیدات بسیار متنوعی دارد. رعایت امنیت حین بازی و با کیفیت بودن مواد اولیه مهمترین ویژگیهای تولیدات این برند است.

    تاب سرسره

    Proludic از برندهای نامی دنیا در تولید تجهیزات بازی پارکی است. این شرکت در تولید محصولات خود سن کودکان را ملاک قرار داده و سعی دارد متناسب با گروه سنی متفاوت تجهیزات بازی را طراحی نماید.

    تاب سرسره

    Berliner نیز از برندهای تولید کننده تجهیزات بازی است. این برند نیز باتولید تاب سرسره پارکی تلاش دارد پارک ها به زیباترین محل بازی بچه ها تبدیل کرده و حس کنجکاوی آنها را ارضا نماید.

    تاب سرسره

    malihe
    شنبه 28 تير 1399 - 16:16
    بازدید : 450

    لباس کار خلبانی

    یکی از انواع لباس کار یکسره، لباس کار خلبانی است. این لباس تمام بدن را پوشش می دهد و برای پوشیدن آن یک زیپ در جلو لباس طراحی شده است. این لباس با کمک پارچه های مختلفی همچون کتان، فلامنت، پلس استر پنبه ای و .... دوخته می شود. قیمت لباس کار خلبانی با توجه به پارچه استفاده شده در دوخت آن متفاوت است. خرید لباس کار خلبانی برای افرادی که روزانه فعالیت بدنی زیادی دارند مانند کارواش ها، جوشکاری ها، بعضی قسمت های کادر درمان و ... مورد استفاده قرار می گیرد. با کمی دقت در این مشاغل می توان نتیجه گرفت افرادی باید از این لباس استفاده کنند که در حین کار خطرات تمام بدن آنها را تهدید می کند. برخورد جرقه های جوشکاری با هر قسمتی از بدن باعث سوختن آن می شود. یا افرادی که در کارواش مشغول به فعالیت هستند برخورد مواد شوینده و آب با تمام بدن آنها ممکن است و پوشیدن لباسی که از خیس شدن آنها پیشگیری می کند برای آنها الزامی می باشد. بدن کادر درمان که در قسمت های ویروسی مشغول به فعالیت هستند نباید با بیماران و دیگر تجهیزات تماس داشته باشد. از این رو لباس کار مدل خلبانی بهترین انتخاب برای این افراد است.

    لباس کار خلبانی در سایزها ورنگ بندی مختلف تولید می شود و در صورت نیاز می توانید ارم شرکت خود را روی این لباس بدوزید. این مدل لباس کار در قسمت آستین ها، پاچه های شلوار و قسمت سینه لباس دارای جیب هایی است که در آن می توانید ابزار مورد نیاز خود را قرار دهید. لباس کار خلبانی با پوشش کل بدن این امکان را برای کارگران فراهم می آورد که بدون نگرانی از خطرات پیش رو به فعالیت خود ادامه دهد.

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده تجهیزات ایمنی، تولید و عرضه لباس کار خلبانی را نیز در دستور کار خود قرار داده است. در صورت نیاز به خرید در تیراژ بالا می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    خلبانی

    malihe
    شنبه 28 تير 1399 - 14:18
    بازدید : 717

    کلاه ایمنی مهندسی

    کلاه ایمنی از مهمترین تجهیزات ایمنی است که باید توسط کارگران، مهندسان، کارفرمایان و ناظران مورد استفاده قرار گیرند. خرید کلاه ایمنی مهندسی برای کارگران و مهندسان فعال در پروژه های سازندگی ضروری است. تنها تفاوت این کلاه ایمنی برای کارگران و مهندسان در رنگ این محصول است. این کلاه یراق بسیار مستحکمی دارد که در صورت سقوط اشیا از ارتفاع، مانع از وارد شدن آسیب به سر خواهد شد. البته لایه اولیه محافظ، لایه بیرونی کلاه است که بسته به شرکت سازنده و یا نوع کلاه مهندسی از موادی چون پلی اتیلن و یا ABS ساخته می شود. این مواد در برابر ضربه و شکسته شدن مقاومت بالایی دارند، اما بسیار سبک هستند. قیمت کلاه ایمنی مهندسی بر اساس مواد مورد استفاده در ساخت آن تعیین می شود. در قسمت بیرونی کلاه برای اتصال تجهیزاتی همچون چراغ قوه، گوشی ایمنی و شیلد محافظ قسمت هایی طراحی شده است.

    برای چفت کردن کلاه با سر از یک بند رگلاژ استفاده می شود. دقت کنید کلاه ایمنی باید روی سر سفت شود. افتادن کلاه حین کار هم تمرکز شما را خواهد گرفت و هم ممکن است خود باعث ایجاد مشکلات و خطرات شود. کلاه ایمنی مهندسی در قسمت جلو دارای یک لبه باریک است. این لبه از تابش نور خورشید به چشم ها پیشگیری می کند.از این رو حتی در روزهای گرم تابستان نیز می توانید بدون استفاده از عینک به کار خود ادامه دهید. عرقگیر داخلی کلاه از دیگر مزایای آن است که از ریختن عرق سر روی صورت پیشگیری کرده و شرایط کاری را برای شما آسان می نماید. برای تهویه هوای داخل کلاه شیارهایی روی بدنه آن طراحی شده است. این شیارها به شکلی طراحی شده اند که در صورت ریختن مصالحی همچون کچ یا ماسه، راهیابی آن به داخل کلاه مقدور نباشد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی، کلاه ایمنی مهندسی را با قیمت مناسب و با گارانتی عرضه می نماید.

    کلاه ایمنی

    malihe
    جمعه 27 تير 1399 - 2:40
    بازدید : 342

    دستکش ایمنی استاد کار

    استادکار یک برند ایرانی تولید کننده انواع دستکش ایمنی است. این برند تلاش دارد با تولید محصولات با کیفیت ایرانی، ایمنی کارگران ایرانی را تامین نموده و نیاز ایران به واردات انواع دستکش را کمتر نماید. از  تولیدات این برند می توان به دستکش کف مواد استادکار، دستکش نیتریل استادکار، دستکش کار ضد برش استادکار، دستکش چرم استادکار و .... اشاره نمود. دستکش کف مواد استادکار به کمک نخ پلی استر بافته شده است. تراکم بافت بسیار بالا است اما ایجاد تهویه مناسب از عرق کردن دست حین کار پیشگیری می کند. دستکش کف مواد استادکار در قسمت انگشتان و کف دست با مواد لاتکس پوشانده شده است.

    لاتکس مقاومت بالایی در برابر عوامل شیمیایی دارد، انعطاف خوبی دارد و در برابر بریده شدن مقاومت می کند. میزان ضخامت کف مواد نیز در تولیدات این برند متفاوت است. هر چه میزان ضخامت لاتکس کف دست بیشتر باشد مقاومت دستکش افزایش خواهد یافت. اما این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که انعطاف دستکش کاهش می یابد. دستکش کف مواد استادکار علاوه بر اینکه از بریده شدن دست در هنگام کار با دستکاه های برنده پیشگیری میکند، بلکه از سایش پوست دست هنگام کار نیز ممانعت به عمل می آورد. سایش طولانی مدت کف دست باعث پینه بستن پوست شده و انعطاف انگشتان را کاهش می دهد. تنها راه حل مقابله با این مشکل استفاده از دستکش کار ایمن و استاندارد است.

    قیمت دستکش استادکار نیز بسته به نوع مواد استفاده شده در ساخت آن متفاوت خواهد یود. برای مثال دستکش کف مواد لاتکس نسبت به انواع نیتریل ارزان قیمت تر است. نیتریل از انواع پلاستیک مقاوم در برابر سایش و بریدگی است. دستکش کف مواد نیتریل نسبت به نوع لاتکس مقاومت بیشتری دارد و برای فعالیت های سنگین کارگری طراحی شده است. ایمن ترافیک کالا فروش انواع دستکش استادکار را در دستور کار خود قرار داده است. در صورت نیاز به تیراژ بالای دستکش کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    دستکش ایمنی

    malihe
    پنجشنبه 26 تير 1399 - 1:53
    بازدید : 375

    LAPPSET از جمله برندهای فعال در زمینه تولید انواع لوازم ورزشی پارکی می باشد. این برند 50 سال است که در زمینه مبلمان شهری فعالیت دارد.

    وسایل ورزشی

    Free kids از برندهای برتر سال است که علاوه بر وسایل ورزشی پارکی در زمینه تولید وسایل بازی پارکی نیز فعالیت دارد.

    وسایل ورزشی

    ایمن ترافیک کالا به تولید انواع تجهیزات بازی استاندارد در ایران مشغول است. گارانتی محصولات و نصب آنها توسط کارشناسان از مزایا محصولات این شرکت است.

    وسایل ورزشی

    Lifefitness از برندهای نامی تولید تجهیزات ورزشی سالنی است. این برند به تازگی در زمینه تولیدتجهیزات ورزشی پارکی نیز فعالیت می نماید.

    وسایل ورزشی

    Inter play از جمله برندهای برتر سال 2020است که در زمینه تولید وسایل ورزشی پارکی فعالیت می کند. محصولات این برند همگی از بالاترین کیفیت برخوردار هستند.

    وسایل ورزشی

    malihe
    سه شنبه 24 تير 1399 - 17:48
    بازدید : 383

    نحوه نصب مبلمان شهری

    مبلمان شهری از المان های متفاوتی تشکیل می شود. نیمکت پارکی، سرسره تاب پارکی، گلدان شهری و وسایل بدنسازی پارکی از مهمترین انواع مبلمان شهری هستند. همگی این موارد دارای تنوع بسیار زیادی است و هر کدام باید در مکان مناسبی نصب شود. در ادامه تصمیم داریم نحوه نصب و جایگذاری این تجهیزات را بررسی نماییم.

    نیمکت پارکی

    نیمکت های فلزی بیشتر در پارک ها و فضای سبز مجتمع های مسکونی، باغ و ویلا دیده می شود. از آنجایی که نیمکت فلزی زیبایی زیادی دارند و همچنین طول عمر آنها زیاد است بهترین انتخاب برای این مکان ها هستند. اما فلز به سرعت گرم و یا سرد می شود، پس بهتر است آن را در محیطی مسقف نصب نمایید. بهترین گزینه برای نصب در سطح شهر نیمکت بتنی، سیمانی و سنگی است. از آنجایی که این متریال وزن بالایی دارد امکان به سرقت رفتن آن کاهش می یابد. از طرفیماندگاری این نیمکت ها در برابر ضربه و سایش مقاومت بیشتری دارد. برای نصب انواع نیمکتپارکی نیاز به آماده سازی زمین است. انواع نیمکت به کمک پیچ و مهره به زمین متصل می شوند. البته تنها نیمکت بتنی است که به واسطه وزن سنگین توسط جرثقیل های کوچک جابجا شده و در محل مورد نظر قرار داده می شوند.

    تاب سرسره پارکی

    تاب سرسره پارکی نیز انواع مختلفی دارد. انواع تاب و سرسره باید به صورت کاملا حرفه ای به زمین متصل شوند. از آنجایی که روزانه بچه ها زیادی با این تجهیزات بازی می کنند، ابتدا باید زمین بازی از نظر مقاومت بررسی شود و در صورتی که خاک منطقه قدرت کمی داشته باشد باید توسط بتن ریزی مقاومت و پایداری محل نصب تاب سرسره پارکی را افزایش داد. البته اگر قصد دارید در حیاط منزل، باغ و ویلا تاب سرسره نصب نمایید می توانید از انواع تاب سرسره کوچک تر که قابلیت جابجایی دارند استفاده کنید و یا اینکه از انواع تاب ویلایی استفاده نمایید.

    گلدان شهری

    گلدان های بزرگ سیمانی که جهت تزئین میادین استفاده می شود باید توسط جرثقیل کوچک جابجا شوند. اما گلدان سیمانی در ابعاد کوچکتر قابلیت حمل ساده تری دارند. گلدان سیمانی را می توان در حاشیه خیابان ها نیز قرار داد. حتی برای بستن مسیر عبور و مرور خودروها نیز  می توان از انواع گلدان سیمانی استفاده نمود. گلدان پلاستیکی ماندگاری کمتری دارد و امکان به سرقت رفتن آن بیشتر است. از این رو از آن در منازل، بالکن ساختمان ها، باغ و ویلا استفاده می شود. گلدان کامپوزیتی مقاومت مناسبی در برابر عوامل محیطی دارد. از این رو در سطح شهر نیز می توان انواع آن را ملاحظه نمود. به دلیلی قسمت بالای این محصول آن را بیشتر در ورودی مجتمع های اداری و تجاری می توان مشاهده نمود.

    وسایل بدنسازی پارکی

    برای نصب وسایل بدنسازی پارکی نیز باید مقاومت زمین بررسی شود. این تجهیزات اکثرا فلزی هستند و باید به درستی و با رعایت نکات ایمنی و استانداردهای مقاومت زمین نصب شوند.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا علاوه بر تولید انواع مبلمان شهری، آمادگی نصب اصولی آنها را نیز دارد. در صورت نیاز به خرید مبلمان شهری و نصب آنها می توانید باشماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    مبلمان شهری

    malihe
    سه شنبه 24 تير 1399 - 16:57
    بازدید : 321
    برچسب‌ها : مبلمان شهری,

    قیمت تابلو راهنمایی و رانندگی

    با خرید تابلو های ترافیکی از مراکز معتبر و فروشگاه های تحت نظارت راهنمایی و رانندگیمی توان با طرح ها و مدل های زیبا و با کیفیت تابلو های ترافیکی آشنا شد.و بهترین آن ها را با توجه به ابعاد، کیفیت و قیمت خریداری نمود. قیمت علائم ترافیکی با توجه به نوع کاربردی آن بسیار مناسب و مطلوب استو بر اساس ویژگی ها و مشخصات فنی تابلو های ترافیکی معین می گردند. با خرید بهترین محصولات ایمنی و تابلو های ترافیکی از ایمن ترافیک کالا بسیاری از هزینه های جانبی همچون هزینه نگهداری،تعمیرات،کارگران و …کاهشیافته و می توان برای مدت بیشتری از آن ها استفاده نمود.

    تابلو های ترافیکی استاندارد

    تابلو های ترافیکی استاندارد از مواد مقاوم به شرایط محیطی ساخته شده اند، مقرون به صرفه هستند و علائم راهنمایی و رانندگی را به خوبی نمایش می دهند. این تابلو های ترافیکی با محیط زیست سازگار بوده و به راحتی نصب می شوند. ابعاد استاندارد تابلوهای راهنمایی و رانندگی بستگی به شکل تابلوها دارد. به عنوان مثال تابلویی به شکل دایره دارای قطر ۷۵ سانت است است و یا تابلویی به شکل مربع تشکیل شده از اضلاع ۶۰×۶۰ است. با خرید تابلو های ترافیکی استاندارد و معتبر از فروشگاه ها و مراکز معتبر، خریدی بصرفه و با کیفیت داشته باشید و خسارت های جاده ای را کاهش دهید.

    انواع تابلو های ترافیکی

    انواع علائم و تابلو های ترافیکی یا به اصطلاح تابلو جاده با توجه به نوع کاربرد، ابعاد و مشخصات فنی به موارد مهم زیر دسته بندی می شوند:

    • تابلو های انتظامی و بازدارنده همچون تابلو های ایست، توقف ممنوع و.. که عموما از رنگ های هشدار دهنده و شبرنگ قرمز تشکیل شده اند و ابعاد دایره ای دارند.
    • تابلو های خطر برای هشدار جاده های در دست تعمیریا آسیب دیده و یا وجود موانع. این تابلو ها عموما مثلثی شکل و با حاشیه نوار قرمز هستند.
    • تابلو های ترافیکی خبر دهنده و آگاهی بخش عموما به رنگ های زرد، آبی، سبز و سفید هستند و با اشکال هندسی دایره، مثلث، مربع و مستطیل در جاده ها دیده می شوند.

    این تابلو ها و علائم ترافیکی به منظور کنترل سرعت، محافظت از عابران پیاده، توقف خودرو، اعلام میدان ها و دور برگردان ها، اعلام جهت های جغرافیایی و مسیر، حفظ کارگران شهرداری، تعیین محل پارک، تردد مجاز ماشین ها و اطلاع از مسیر به کار می روند و بسیاری از خطر های مربوط را به حداقل می رسانند. با خرید تابلو ترافیکی جاده ها را ایمن سازی کرده و به اعتبار و ارزش تردد آن بیافزایید.

     

    کلام آخر

    برای خرید تابلو ترافیکی جاده ای از شرکت تجهیزات ترافیکی ایمن ترافیک کالا ، می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره های لازم در این خصوص بهره مند شوید.

    تابلوی راهنمایی

    malihe
    شنبه 21 تير 1399 - 23:58
    بازدید : 382

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 34
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه